Firma Maxxis vyvinula nový sjezdový plášť High Roller II, který má vynikající vlastnosti při jídě měkčím terénem. Vylepšeny byly jeho brzdící vlastnosti díky agresivnímu rozmístění středových špuntů. Výrazně byla prodloužena jeho životnost a zelpšena byla také schopnost vedení stopy při zatáčení. Jestli hledáte moderní plášť s excelentními schopnostmi je High Roller II jasná volba, stačí se podívat jaké gumy obouvají jezdci světového poháru...
Plášť 60 TPI
Hmotnost: 996 g
Technologie WIDE TRAIL.
Technologie EXO PROTECTION
Technologie TUBELESS READY
Technologie 3C MAXXTERRA
URČENÍ
Kategorie: Trail, Enduro, Downhill
Doporučené použití: Volný terén
Doporučená montáž: Přední nebo Zadní
Technologie
3C MAXXTERRA
Mezilehlá konfigurace směsi používaná u vybraných horských pneumatik. 3C MaxxTerra je měkčí a nabízí větší trakci než 3C MaxxSpeed, přesto poskytuje lepší opotřebení běhounu a menší valivý odpor než MaxxGrip.
EXO PROTECTION
EXO je materiál odolný proti proříznutí a oděru, který se přidává na bočnice mnoha horských kol Maxxis a šotolinových plášťů. Tato hustě tkaná látka je lehká a vysoce flexibilní, což zajišťuje, že výkon pneumatiky zůstane nedotčen. Zvolte EXO Protection pro zvýšenou odolnost při šotolinovém, XC a lehkém trailovém ježdění.
TUBELESS READY (TR)
Bezdušové pneumatiky poskytují jezdci mnoho výhod: schopnost provozovat nižší tlak vzduchu, což zlepšuje trakci; nižší valivý odpor ve srovnání s pneumatikou s duší; a menší šance na zploštění, protože zde není žádná duše. Tekuté tmely by se měly používat pouze v následujících typech pneumatik: bezdušové silniční, TR a bezdušové.
Použití tekutých tmelů v jakékoli jiné pneumatice Maxxis zruší záruku.
WIDE TRAIL (WT)
Konstrukce Wide Trail (WT) optimalizuje rozložení a profil běhounu pneumatiky na dnešních moderních širších ráfcích. Tradiční pneumatiky jsou navrženy kolem starších, užších ráfků a mohou vytvářet příliš čtvercový profil pneumatiky, což vede k méně než optimálnímu výkonu. Pneumatiky WT jsou optimalizovány pro šířku vnitřního ráfku 35 mm, ale bylo prokázáno, že fungují v rozsahu šířky vnitřního ráfku 30–35 mm, v závislosti na preferencích jezdce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat hodnocení
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář
No jo, i my máme cookies!🍪 Využíváme je k optimalizaci Vašeho zážitku na našem webu. Pokud odsouhlasíte, budete mít jistotu, že vše pojede jak má!Více info najdete zde.