Jak na reklamaci?

Vrácení zboží ve 14-ti denní lhůtě

Kupující může odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.


Odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu zašle nebo předá ve 14 denní lhůtě. Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo smlouvy/prodejního dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží.

Vzor formuláře pro odstoupení od smlouvy je dostupný zde.

Reklamace - jak na ni?
Reklamace - jak na ni?

Způsob předání reklamace

Reklamaci můžete osobně předat na naší prodejně. (Kontaktní údaje zde
V případě, že se rozhodnete uplatnit svoji reklamaci přepravní společností, prosíme zašlete zboží na níže uvedenou adresu. Přispějete tak k rychlejšímu vyřízení svého požadavku.

JUMP SPORT PLUS s.r.o.
Frýdlantská 2199
73801 Frýdek-Místek

Zaslání reklamace přepravní společnosti

Společně se zbožím vložte do balíku vyplněný reklamační list nebo nemáte-li tiskárnu ho zašlete emailem na info@jumpsport.cz.

Ke stažení zde reklamační list (pdf, 379 kB).

Reklamace - jak na ni?

Jak postupovat když…

Reklamace - jak na ni?

Je přijaté zboží poškozené

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.

Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.

Česká pošta: oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.


PPL: oznamte do 3 pracovních dnů na tel. 840 775 775.

Zásikovna: nejpozději však do pěti (5) pracovních dní od převzetí Zásilky

Zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu

Prosíme, napište nám podrobnosti prostřednictvím emailu matej@jumpsport.cz a my vám následně poradíme jak dále postupovat.

Reklamace - jak na ni?
Reklamace - jak na ni?

Jak postupovat

Kontaktujte naší prodejnu a popište problém. Poskytneme vám úplné a odborné informace, sdělíme vám, zda se opravdu jedná o vadu a zda je možné ji odstranit svépomocí nebo je nutné zahájit reklamační řízení.

Pokud posíláte zboží na naší prodejnu, doporučujeme přiložit:
kopii dokladu o koupi či jiný doklad prokazující koupi zboží,
popis závady a vaše kontaktní údaje, nejlépe prostřednictvím vyplněného Reklamačního listu.


Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele.
Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy podle platné legislativy ČR.

Lhůta pro vyřízení reklamace

V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 30denní lhůtě.


V případě, že nejste spotřebitel, se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době.

Peníze vám pošleme na účet nebo vám částku vyplatíme na naší prodejně, a to nejpozdějí do třiceti dnů od doručení odstoupení od kupní smlouvy.

Vrácení peněz poštovní poukázkou není bohužel možné.


Náklady spojené s dopravou zboží do servisu a zpět ze servisu vám budou uhrazeny při splnění těchto podmínek:

  • s naším reklamačním oddělením bude předem dohodnuto, že zboží dopravíte do naší prodejny na vlastní náklady,
  • reklamace bude oprávněná (nebude se jednat např. o závadu způsobenou chybnou obsluhou, mechanickým poškozením apod.),
  • prostřednictvím kontaktního e-mailu info@jumpsport.cz zašlete žádost o proplacení nezbytných nákladů spojených s dopravou reklamovaného zboží,
  • doložíte výši nákladů (sken účtenky za poštovné, přepravní list apod.).
  • Proplatit lze pouze náklady v přiměřené výši vzhledem k povaze zboží. Např. náklady na poštovné, nikoliv za taxi službu.
Reklamace - jak na ni?
Reklamace - jak na ni?

Neopravitelná závada

Na základě zaslaných dokumentů bude posouzena oprávněnost vaší reklamace, následně vás budeme kontaktovat.

Reklamační protokol

Pokud reklamaci provádíte osobně, na prodejně, obsluha Vám vydá reklamační protokol, který si odnášíte s sebou.

V případě zaslání reklamace poštou, na adresu prodejny, Vám bude zaslán reklamační list na e-mail uvedený v reklamaci.

Reklamace - jak na ni?
Reklamace - jak na ni?

Je dobré vědět

Reklamační list (pdf, 19 kB)

Diskuze (0)

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: